Friday, July 30, 2010

Sihat itu kenikmatan


Ya Allah, walau seketika KAU tarik nikmat sihat dariku, aku merasakan seperti hilang.. hilang segalanya.. hilang bahagia.. hilang ceria.. hilang ketawa.. hanya tangisan peneman kala jarum suntikan menembusi tubuhku.. ku mohon pada-Mu, berikan aku kesihatan, moga aku mampu menjalani kehidupan dengan sepenuhnya..



29 Julai 2010..
Ia berlaku semula.. adoi.. 6 jarum suntikan menembusi kembali tanganku.. sakit, Tuhan saja yang tahu.. air mata yang mengalir xmampu menipu sakit yang ditanggung.. cuba sedaya-upaya menipu diri.. "aku kuat..", namun sia-sia.. xberdaya..

mereka yang ada bersama betul-betul membantu aku utk kuat dari dugaan.. moga ia yang terakhir terjadi.. amin..





+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

3 comments:

Anonymous said...

ingat sihat sebelum sakit....itula yg kte perlu ngat...so, iza, jg kesihatan elok2..sakit yg diberi adalh salah 1 ujian dari Allah utk hambanya supaya lebih dekat kpdNYA...klu ada apa2, khabrkn la pada temanmu ini ye...very nice BLOG...

Mr.Superman said...

sakit itu penghapus dosa..Allah sygkn awk,diturunkn dugaan..pd org2 yg terpilih mcm kita.

sabar k awk. :)

::FAIZ:: said...

take care

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...