Friday, September 24, 2010

giler !

Kenapa pulak tajuk entry aku nie giler???? musykil-musykil..

Aku pun tak tahu sama ada entry aku ader kena-mengena dengan tajuk nyer atau tak. Fikir sendirilah. Malam tadi kesian kat encik admin 100 penulis kerana terpaksa melayan soalan-soalan aku yang terlampau bagus. Hahaha.. Nampak sangat aku budak baru belajar. Aku rasa giler excited untuk post entry kat blog tue. Sampai termimpi-mimpi aku.

Bila aku usya blog-blog lain yang join 100 penulis tue, aku rasa sangat r rendah diri. Ye r, aku sangatlah tak hebat macam yang lain-lain. Aku rasa agak terkebelakang plak bila tengok blog-blog power penulis yang lain. Aduh, tunjuk ajarku sifu..

Oit.. satu setengah sudah. Ader kelas lah pulak.. Potong betul r.. Blogger yang join 100 penulis tue, kalau terbaca entry nie, bagilah support ye. Terima kasih, sudah kenyang.. Eh, silap. Terima kasih daun keladi, ada masa post entry lagi.. :)

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

8 comments:

cikpia said...

ala....... semua orang bermula dari bawah kan???? so tak payah nak rasa rendah diri............

hamzah ian said...

aku first komen ke??

Un Phat Lee said...

selamat berblogging yer. XD

ieza ashaari said...

sofia : tq.. masih banyak yg kena belajar

hamzah ian : xr.. yg kedua nmpknyer..

un phat lee : selamat juga.. :)

Prettyvrach said...

sikit2 lame2 jadi batu caveeee=D..hehe

cikpia said...

ha ha.........

hammie, ko kalah!!! aku first, ko second......

ha ha lagi...... dan lagi..... dan lagi..... ha ha ha ha ha ha ha ha ha........

ieza ashaari said...

hahaha.. klakar r kamu2 nie..

Mr.Superman said...

nk join pun da x sempat.hurm..gud luck izfa.xpe..even x menang awk da berjaya sahut cabaran. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...