Friday, January 18, 2013

Bertandang | Video

Assalamualaikum semua rakan blogger

Nak cerita banyak pun tak tahu dah apa nak dicerita. Kali ni, aku share video masa majlis bertandang yang sangat tak awesome bagi aku sebab tak menggambarkan keseluruhan majlis. Macam tak ada orang datang je majlis ni. Hahaha. Sebenarnya, ada lagi dua video lain tapi tak dapat nak di share sebabnya dekat sejam panjang cerita tu. Mampu ? = _ ='

Sebelum tu, aku nak buat promosi untuk mereka yang bertungkus-lumus di majlis bertandang kami di Pulapol, Kuala Lumpur. Link yang aku bagi ni, yang aku tahu sajalah sebab yang lain-lain family in law yang settlekan. So, tidaklah aku masuk campurnya pun adui.


Pakaian, make up, pelamin, hiasan dewan : Abang Amir dan Kak Mah (tak ada link)
Katering : Food Connexion (tak ada link)
Kad kahwin : Muquera Creative
Official Photographer : Creeperz Photocraph Studio
Official Videographer : Wayang Lensa





+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

11 comments:

mrshaqkirin said...

: hai awak..! saya baru follow blog awak... ehh... kite same-same baru kahwin... saya kahwin 07-07-2012.. selang seminggu dua kot kan..

Salam perkenalan..
saya pun baru nak buat review pasal kahwin.. macam tersama plak review kite nanti.. (",)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum za, comelnya ada video. nanti sheila tengok ya :)

Azura said...

Lain OV, lain caranya. Mebi yg ni suka fokus kat pengantin, cam OV 1st saya dulu. Yang 2nd OV ni suka amik gambar keseluruhan majlis, scene kat hglight pun berubah2, tu yg x bosan. Rasanya kita kena bgtau style yg kita nak. Tapi dulu2 mana lah kita tau kan...

cha said...

i tak dpt tgkla u kene block kat sini huhu nanti i tgk eh

Pykaa Pdott said...

pelamin cntik laaa :)

Pykaa Pdott said...

pyka letak sis dalm bloglist pyka ekk :)

::EIDA:: said...

Video takleh tgok... Asal makkk??

SUHAIDA said...

verrrrrryyyyy sweet!
nnt ada rezki kite jumpe ek..rugi tak tegur ari tu kan

tenkiu sbb sudi jenguk blog umie sue.
thanks sbb share2 pengalaman

iPai said...

Kene simpan link2 ni.. akan dtg leh survey..

Unknown said...

salam izfanora :)

ayie layan lagu soundtrack video kawin izfa tu sampai habis ya...:D

iedaurora said...

Pelanin cantik nampak fresh, beautiful wedding ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...