Sunday, March 17, 2013

Program Mesra Amal Blogger bersama Anak Yatim

Assalamualaikum

Kalau ada pertandingan siapakah urusetia program ni yang paling lambat update cerita pasal perkembangan program, maka, akulah juaranya. Minta ampun banyak-banyak kepada kawan-kawan blogger yang lain. Macam dorang baca blog aku!

Seperti yang dirancang, 24 Februari 2013 menjadi saksi berlangsungnya program yang dirancang ini dengan gemilangnya. See, betapa jauhhh tarikh tu telah ketinggalan ke belakang. 



Alhamdulillah, jumlah sumbangan yang terkumpul sehingga ke hari program adalah sebanyak RM13,000 +++. Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang menghulurkan sumbangan. Kepada semua blogger dan pasangan masing-masing yang membanting tenaga di hari kejadian, terima kasih daun keladi. Allah sahaja yang mampu membalas jasa kalian. Maaf atas segala kekurangan dan keterlanjuran yang berlaku di sepanjang majlis ye. Kira halal lah. Anda semua sangat sporting dan menghiburkan.



Buat rakan urusetia yang sangat ohsem, anda semua memang super duper power. Bekerja keras dari mula perbincangan sampai pelaksanaan (apasal ayat aku sangat extravaganza? = . =') Maaf atas kekurangan tenaga yang dihulur atas penyakit buatan orang ni. Kahkahkah. Aku doakan, kalian juga akan melalui saat-saat 'penyakit' ini melanda dengan jayanya. Touching kejap. Sayang korang sangat wahai Yaya, Nory, Mila dan Eida. Ni adalah kes malas nak bagi url panjang-panjang. Sila klik NAMA dorang untuk ke blog mereka.



Last but not least. Ehem, ehem. Encik suami yang aku tetiba rasa, "wah, kamu sangat ohsem pabila tiba-tiba bersetuju bersatu padu dengan kami untuk program ini. Macam tak percaya pulak !". Inilah dia encik suami aku yang secara naturalnya boleh akrab sangat dengan suami-suami urusetia yang lain sedangkan selama ini sangatlah susah untuk mesra alam. Sampai sekarang, aku macam tak percaya dia boleh ada nombor talifon si Zul suami si Nory. Gurlppp. Terima kasih abang sebab bagi pelepasan untuk ayang teruskan niat membantu dalam program ni walaupun pada mulanya abang keberatan lepas kita terima berita kehamilan ayang. Alhamdulillah, walaupun buat kerja macam-macam, Allah pelihara kandungan ni.

Alhamdulillah, semuanya berlangsung seperti apa yang dirancang walaupun terdapat kekurangan di mana-mana. Sesungguhnya, yang sempurna itu datangnya hanya dari Yang Maha Kuasa.



+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

12 comments:

Mek Onie said...

alhamdulillah :D

cha said...

mane u pggg

wa bagusnya u. kan best dpt join sekali. keep it up

sarahhernyzar said...

wah sonok... huhu sedey x pat join. sobs.

Rosmawani♥ said...

seronoknya..klu duk dekat ros pun nak join :(

NasQ said...

amboi...mesra...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum za, alhamdullilah. jaga kandungan baik2 ye. semoga kita jumpa lagi. tak puas nak borak dengan za :)

::EIDA:: said...

alahaiii.. omeynya mak update belog! hikhikhikk

Nory Zoulkefle said...

nory pon takde no.phone Za taw...tapi zul boleh ada nombor phone Ayah...hehehe///

tapi sekrang dah ada dah nombor Za...heee

Masya said...

niat yg baik dan ikhlas.. insyaallah.. allah pun tolong...

ameris said...

syok baca event ni. next time wajib join. yaya dh besar kot...

Pykaa Pdott said...

Wahh bestnya .

humble.yat said...

seronoknya za berprogram dgn suami, baru sehati sejiwa namanya....hehe:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...