Saturday, February 1, 2014

Februari Bulan Cinta

Assalamualaikum. Februari sudah kawan-kawan. 2014, tahun yang berlalu pantas. Masa terlalu cepat meninggalkan kita.

Kenapa Februari bulan cinta bagi aku? Sebab, bila saja aku membayangkan Februari, aku selalu terbayangkan merah jambu yang super duper cuteee.

05 Februari nanti genaplah 2 tahun tarikh aku dirisik oleh keluarga mertua. Masa tu aku masih lagi praktikal. Tup-tup dah kena booking. Dalam hati ada bunga-bunga cinta, tapi dalam masa yang sama ada rasa gusar tak pass praktikal. Malu kau kalau kena extend sem. Dahlah masa tu menggatal dah kawin. Hahaha. Tapi alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik dan sempurna. Darwish pun dah keluar ni hah teman mama dia hari-hari kat rumah. Lol !

Bulan Februari juga bulan kelahiran aku. Maka, bertambahlah lagi usia aku. Tua sudah. Umur hanyanya angka. Walaupun umur aku dah semakin lanjut, still ada orang ingat aku budak sekolah. Baby face sangat kan kau ieza oi. Pang laju-laju. #abang, hadiah birthday tahun ni boleh gi Bali tak? Hahaha.

Bulan Februari juga, adalah bulan kelahiran 4 orang dalam adik-beradik aku termasuk aku. Dulu kecik-kecik memang meriah kalau sambut birthday bulan Februari. Sebab itu bulan ini aku namakan bulan cinta.



+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

9 comments:

dhiera zainudin said...

happy becoming birthday ieza!
semoga panjang umur dan murah rezeki

Unknown said...

pejam celik dan februari kan. kejap je masa berlalu.. waah byk kenangan kamu di bulan feb ye :) moga bulan cinta memekar sentiasa :)

Miza Lee said...

selamat ulang tahun akak! :')

luvira said...

februari bulan kelahiran alysa...
:)

Mila Ahmad said...

mak besday bila bulan 2 jugak ? eh eh samalah kita.

Marliyana Mk said...

amboi amboi..

bestnyaa bulan cinta2

hhehe.. smoga berkekalan dunia akhirat & berbahagia kak.. :)

::EIDA:: said...

ida doa banyak banyak, mak dapat pergi Bali .. hehehheee ;))

adventure mama said...

bulan cinta...bulan cinta sy..bulan 9 hehhee.

Masya said...

BILA HARI LAHIRNYA TU .. CPTNYA MASA BERLALU SKRG NI DAH MSK BLN FEBRUARI 2014

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...