Tuesday, October 3, 2017

Molten Chocolate Cafe, Mytown Cheras


Assalamualaikum. Minggu lepas aku diajak kawan baik aku pergi makan. Tak kisah makan apa, asalkan halal dan boleh ditelan. Gitulah cadangan dia. Dan, coklat tersenarai dalam cadangan menu makan tu. Siapa tak suka coklat ye dak?

Mula-mula cadang nak makan Dip n Dip kat Sunway. Tapi macam jauh nak ke sana, alang-alang dah kat Ikea Cheras. Jalan punya jalan dalam Mytown sebelah Ikea tu, jumpa dengan Molten Chocolate Cafe. Belek menu macam lebih kurang Dip n Dip, bak kata dialah. Aku tak pernah pergi lagi Dip n Dip. Belum berjodoh. Hahaha.

Sedap ke tak? Dah nama coklat, sedaplah. Layanlah tekak dengan harga dia tu. Kami pilih dua menu je sebab sebelum tu pun memang dah melantak nasi. 



Gambar atas ni sumber google. Tak dan nak snap gambar sebab teruja. Lagipun kamera handphone tak lawa. Hahaha. Aku pilih yang bawah tu sebab ada brownies. Dari mengandung Daryan aku ngidam, tapi entahlah, sampai sekarang semua macam tak kena dengan tekak. Macam asyik nak je brownies. Alasan Daryan pula yang kena. Hahaha. 

Kami tak order air manis. Cukup sekadar air kosong. Kang ada yang balik kena kencing manis pula. Haha. Kena makan slow-slow, baru menikmati. Takdelah muak ke apa. Okay je, sedap.



Ni pun gambar google. Menu yang aku amik yang atas sekali tu, harga RM31 sebab ada aiskrim sekali. Yang lagi satu menu aku tak jumpa gambar, tak ingat pula harga dia berapa. Dasar orang belanja memang semua harga tak ingat. Hahaha. Terima kasih Eyma belanja. Murah rezeki kau.


Darwish bersama Eyma, si tukang hulur duit 😘
Sedapnya bila tengok gmbar semula. Terliur pula. Hahaha
Korang boleh cari Molten Chocolate Cafe ni kat Mytown Shopping Mall. Sebelah Ikea Cheras. Dia dekat ground floor. 


Sumber google




+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

2 comments:

safurara said...

ohhh yeke, dekat ikea cheras, nt leh g/

Unknown said...

Oh haritu masa gi My Town tak ternampak pulak, kena pergi lagi lah macam ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...