Sunday, August 29, 2010

terima aku apa adanya


aku sentiasa berdoa semoga kau mampu menerima aku apa adanya aku...


mungkin aku bukan bidadari di matamu,
namun aku cuba menjadi permaisuri seumur hidupmu..

mungkin aku bukan seindah bunga,
namun aku cuba sesegar apa adanya..

mungkin aku bukan idaman semua,
namun aku cuba jadi kebanggaan kekanda..

mungkin aku wanita biasa, bukan sesiapa,
namun aku cuba beri kau bahagia, dunia dan syurga...





+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

3 comments:

Pencacai Alim said...

sronoknya dgr..hikhik

ieza ashaari said...

hehe.. bgus r cmtue..

Mr.Superman said...

bole tahan lemak manis eh lagu ni..



**penyanyi pun manis :P



****owner blog ni pun manis..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...