Tuesday, August 24, 2010

.: hujan di mata gadis gerimis :.

malam ini aku menangis lagi,

bersaksikan selerakan kerja yang menimbun banyaknya..


malam ini aku menangis lagi,

kerana dia,

lelaki yang bukan sapa-sapa..


malam ini mata gadis gerimis turun hujan dengan lebatnya,

tiada siapa mampu jadi penawar,

tiada siapa mampu memujuk,

tiada siapa bisa merasa,

sepertiku, gadis gerimis, gadis biasa..


malam ini aku menangis lagi,

moga-moga ada hikmah di sebaliknya..



* kawan-kawan blogger yg dikasihi semua, doakan semoga aku bahagia tanpa duka..

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

12 comments:

Marina Fazzly said...

kuatkan semangat....=)

- elina - said...

menangislah sepuasnya.
kemudian ketawalah.dan jgn biarkan air mata itu mengalir lagi.
:)

ieza ashaari said...

tq.. sokongan amat diperlukan..

Unknown said...

dear, menangis tuk ilangkn cdey x mengapa tp jgn di tangisi terlalu lm kelak melemahkan ati :)
jum kite tnggalkan yg cdey.. stat a new life

CIK TOM said...

jangan sedih2..kuatkan semangat ye..senyum :)

Aidi-Safuan said...

ala, jangan la menangis.. sorry. :(

Amri Abd Rani said...

sedihnya Pakwi bc...nah tisu....hihi

ieza ashaari said...

tq sumer.. hidup ini roda.. mungkin sedg berada di bawah..

Pencacai Alim said...

amin...

kerangRebus said...

be strong honey! memang segla yg belaku pasti ada hikmahnye k.. 0_0

Mr.Superman said...

Jgn meratapi sesuatu yg x berguna izfa.

Anonymous said...

bukan lagi gadis gerimis. Selamat Berbahagia:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...