Monday, November 15, 2010

Tolong, aku lemas !

Tolong.. tolong.. tolong..!!
Tapi perkataan tue sepatah haram tak terkeluar dari mulut aku. Yang terjadi time tue hanyalah air yang tak henti-henti masuk dalam hidung. Yakss.. Sakitnya, tuhan yang tahu. Huhuhu. Paling tragis, aku dapat lihat dengan jelas kaki aku tak dapat nak cecah lantai kolam renang kat pusat akuatik Shah Alam tue. Siot jer. Buat apalah dorang buat kolam tue dalam sangat sampai dua meter setengah!! Huh..

Lama juga aku belajar berenang ni. Sampai sengal-sengal kaki aku. Kenapa lah payah sangat nak pandai. Tension kepala aku bila tengok budak kecil dua tahun releks jer sengih depan aku berenang. Adoi. Tension! Kenapa lah kecil-kecil dulu mak ayah tak nak hantar kelas renang (Poyo lebih. Dulu penakut air. Kena air laut Pulau Pangkor, dah lari. Hahaha..)
Tak pe lah. Belajar pelan-pelan kayuh. Lama-lama pandai lah. Huhu. Adik aku yang ajar pun tension tengok aku cantik cuak dan gelabah bila dalam air. Huhu.


*nota kaki: nak belajar apa pun kena sabar. Tak ada satu benda dalam dunia nie, sekali belajar terus pandai. [mood sedapkan hati sendiri. hihi..]

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...