Sunday, January 9, 2011

syukur

Huh.. Cuak sangat hari nie. Ye r, mana tak cuak, aku kan finalis AJL. Jap lagi nak perform on stage. Adoi, gugur jantung nie. Opss, tetiba pulak fofular, ngaku jadi finalis AJL. Motif??


Hari nie hari ahad. Macamlah korang tak tahu kan. Whatever lah. 


Adakah aku cuak kerana:


1) Aku finalis AJL 25? Pergh, fofular lah aku nie. Korang tak bangga ker jumpa blog orang glamour cam aku nie tapi rendah diri? Hahaha. Giler sekejap di situ.


2) Oh, hatiku sudah dicuri. Kami telah bersatu hati hari ni. Adakah?? Jangan fikir bukan-bukan okay. Malam nie bukan malam pertama kami. Hahahaha. Eh, aku belum berpunya lah geng. Releks lah. Masih muda lagi kan. =) (Dalam hati dah desperate nak kahwin sebab member-member dah hulu-hilir dukung baby. Tak ada sesapa nak berkenalan ker? Ahaks..)


3) Yang nie betul. Aku tak tipu. Memang aku cuak sebab nie. Result aku kuar hari nie. Dan ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







Alhamdulillah.. Aku pass beb. Giler terkinja-kinja terlompat-lompat aku tengok result tadi. Memang rasa lepas beban kat kepala nie lepas tengok result. Huh.. Dapatlah aku perform malam nie dengan tenang dan penuh kosentrasi. Opss, melalut lagi. 


Nota kaki: Sem depan nak buat yang terbaik. (Azam yang sama bila tiba sem baru. Huhu..)

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

8 comments:

Qaseh Dalia said...

congrats dear

ieza ashaari said...

tq so much.. smpai skrg excited tue still der.. hahaha..

syaftome said...

tahniah...
tp pass ape benda tue...

ps: ker xleh bgtau... :)

ieza ashaari said...

syaftome oi.. pass exam leh.. :P

syaftome said...

hahah...
ye x yer...
pass ape lg eh...kalau bukan exam...

ps; manerlah tau pass utk masuk AJL tahun depan...or pass untuk jd protege Mentor tahun nie ker...hahaha...

ieza ashaari said...

pergh.. sangatlah sedap suara sy nie kan.. hahaha..

Cik Aien said...

Congrats! Congrat! Congrat! haha

ieza ashaari said...

tq cik aien.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...