Sunday, June 26, 2011

Header baru ok !



Gempak !! Biasa lah, baru berjaya menukar header baru. Teruja pula rasanya. Komen skit. Adakah anda suka dengan header baru aku? Mesti suka kan. Perasan lebih lah.


Sebenarnya, dah lama sangat blog nie tak diusik. Sempena hari aku bersemangat gile mengemas satu bilik yang dah macam tongkeng pecah nie, aku pun mengemas skit lah blog aku nie. Sikit jer, tak banyak pun. Sebabnya, aku memang sangatlah tak teror bab mengedit blog nie. Kang hilang terus, masalah pula. Betul tak?


Aku pun tak tahu nak share apa hari nie. Header nie sajalah yang dapat aku share kat korang sume. Harapnya, korang sukalah berkunjung ke blog aku nie bila tengok senyuman aku tue. Manis sungguh kurma itu. Eh, salah pula. Manis sungguh senyuman si gadis itu kan.. =)




+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

4 comments:

Nizam Ijam said...

cantik! :)


Entry yang best..

”Kahwin Dengan Mayat”

Mr. Asada said...

psstt.. psstt.. kirim salam kat gadis yang senyum dalam header tu. hihi :P

simple.. tapi tetap lawa dengan senyuman gadis berbaju pink.

edz said...

pergh! ni dah lawn tokey de... haha!

ieza ashaari said...

@nizam : tq..

@asada: oh, dier dah jawab salam.. :)

@edz : ops, ada tokey ker? hihi.. meh sy renovate blog awk.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...