Wednesday, June 29, 2011

Cerita lama



Tension aku tengok semua blogger update cerita baru. Sikit-sikit cerita baru. Apa barang. Hihihi. Aku nak buat kelainan sikit lah. Nak kongsi cerita nie. Baru memang tak lah, tapi tak adalah lama sangat.


Untuk pertama kalinya dalam hidup aku, aku dapat stay lama-lama sikit kat negeri Terengganu. Dulu pernah juga ke situ, tapi lalu jer lah atas jalan raya tue. =)


Ceritanya aku dapat melancong (wah, macam ke luar negara pulak rasanya) ke sana selepas diajak oleh adik angkat aku yang comel lote tue. Dia minta aku temankan dier dan bolehlah tukar-tukar drive. Kat sini, aku share sikitlah gambar yang dapat di'snap' semasa bergumbira di sana. Enjoy ya..


Inilah adik angkat kesayangan aku (sama tak dengan header aku? Hihihi)
Anak buah adik angkat aku, Umairah







Ini lah serba sedikit gambar yang dapat ditangkap sepanjang di sana. Sangat happy walaupun sangat panas di sana.


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

9 comments:

MeIsMe said...

LAut kat sana sangatttt cantek...
Bestnyaaa... Nak bermimpi gi sana malam ni... ~.~
Btw nice picture.. cantek2 belaka semua.. :)

ieza ashaari said...

terima kasih.. :)

mr.curly said...

mmg bess g sne..tp mase wa g dlu asik ujan je..aduhhh

ieza ashaari said...

huhu..lain kali tgk ramalan kaji cuaca dulu ok.. :)

Isteri Encek Bard said...

nice pic..

Nadia Bohari said...

jelous. :(

ieza ashaari said...

releks lah peanad.. :)

bkn senang akak nk dpt g sna tau..

Mr.Superman said...

na na na na...ganu kite~

;D lme da x p sana.kmpg halaman..tp sebelah my dad.

selalu blk melaka je. :)

ieza ashaari said...

Melaka kt mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...