Thursday, June 30, 2011

Surprise

Baiklah. Ini entry pendek sebelum aku melangkahkan kaki meninggal rumah. Gaya macam nak pergi jauh jer kan. Hihihi.

Hari nie besday abah aku. So, aku nak pergi beli kek untuk lovely daddy nie, sebelum dia membalikkan dirinya ke rumah. Bolehlah jalan-jalan sekali usya-usya apa yang patut. Nampaknya, mood bershopping tetap ada walaupun duit di poket sangat banyak sikit.

Apa-apa pun, jom kita nyanyi sikit lagu selamat kat abah aku nie.


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

4 comments:

humble.yat said...

hehe nak nyanyi jugak,,tapi ada musik tak :-P

ieza ashaari said...

suara kiter dah cukup merdu.. xyah muzik pun xper.. :)

Miss Pija said...

hr ni...i mean 30hb..besday mak sy jugak...hehe

ieza ashaari said...

selamat hari lahir juga kpd mak kamu fiz.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...