Wednesday, July 20, 2011

Hizami, nak header satu !

Nie lagi satu blog aku terjah dan ada orang baik hati nak bagi header free. Ner tau ada rezeki aku. Okay, sila undi aku. :P 


Sila klik banner untuk terjah tuan punya blog yang baik hati.




Nie slogan aku yang sangat kreatif:

'Ke hadapan Hizami, aku nak header satu sebab header aku tak bombastik dan tak cukup stylo dan realistik yang dapat menularkan aura-aura ke seantero dunia macam header Hizami'. (okay, cukup-cukup 20 patah perkataan)


Orang yang kena tag:


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

19 comments:

Mr.Superman said...

power gle ayat dia.. :)


gud luck izfa ;)


::jgn lyn anep tu,pndai je..dia yg gay.


bai!nk g kuantan ;D

Yatt S. said...

perghhh mengancam lah ayat. realistik seantero dunia semua ada. hebat. btw, good luck!!! semoga dapat header baru ;)

Hoodie Dress Is So Gorgeous !
Oh, Lelakimu Istimewa

Wanie said...

hehe..good luck korang berdua..

Asyazain :) said...

wah..kite pon mcm nak join je..hihi
gud luck ye :)

Prince Halilintar said...

semoga berjaya ye =)

NasQ said...

viel gluck...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

niceinfo gua pun mau satu gak baru gempak

Unknown said...

smoga dpat header bru! hehe

iKhRam said...

hahaha..
mudah2an dapat la satu header yg cantik..

Daddylicious said...

hehe kiut jer mmcm tu...:)

iPai said...

uhuh .. nanti kalau dapat request banner besar cam yang asal tau ..

ijat_asni said...

good luck
^_______^

Hizami Li said...

hehe.
thanks sudi join.
inshaAllah kalau ada rezeki.
:)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

header ne dh ok la.. xpayah mintak header baru :)

anismelon said...

nak jugak..hehehe..gud luck

iPai said...

saje je mintak besar2 .. hehehe

Admin said...

ni kira contest gak ni..hehe gud luck kak..:)

iPai said...

nanti kat header, taip nje leh tak ? heheh

Mra Mastura said...

gudluck XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...