Tuesday, July 19, 2011

Segmen : Aku couple dengan Abg Stalker ?


Tetiba malam ni angin kus-kus plak nak join segmen. Lama sungguh aku tak join segmen-segmen nie. Tetiba terserempak dengan blog nie dan teringin nak join. Segan giler, tapi empunya badan ada mempromotekan diri kat komen dalam entry aku yang dulu-dulu nak jadi hero, so apa salahnya Abg Stalker menjadi hero aku kan? *Segan tahap dewa dah nie. Confirm iPai terjah nanti.


Eh, lebih-lebih plak. Okay, aku nak review skit blog Abg Stalker @ couple aku nie? (Ahaks, pasti ada yang muntah darah)


Aku baru jer kenal couple aku nie. Dalam masa sejam (+ - lah masa aku kenal dia), dia dah boleh buat aku gelak sakan. Best lah 'couple' dengan dia nie. Ayat tak boleh blah. Haha. Kalau korang nak rasa happy cam aku rasa, korang boleh lah couple dengan dia juga. Eh, boleh ke macam tue? Haha.




+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

23 comments:

cikdil said...

oooo kapel dgn abg stalker..hahah

semutsengal said...

AHAHAHAH,

eh,eh abg stalker kan gay ?


LALALLALALALALALA =)

Mr.Superman said...

hahaha...hambekk..


gosip2..haha.


sape lg nk cple dgn abg silakn,anda pastikn teruja. :P *muntah.wawawaa ;))


nti abg lak bt.maceh izfa! :)

Amran Syah said...

lu jgn percaya sangaT LELAKI ni...apa kaitan?

Mr.Superman said...

ANEP cemburu la tu..dia nk ipai sbnrnya.hahaha ;))


**ipai jd mangsa.


alamak ai..ramai lak yg jeles le izfa.kn abg da ckp.:P

ieza ashaari said...

hahaha..

jeles sbb tak dpt couple dgn abg stalker ker msg2 nie? *betul2 gay nie.. iPai, sila beri keterangan.. hihi..


minta ampun abg stalker, nie statement gurau-gurau manja.. :P

humble.yat said...

abg stalker kene jaga kawan sy ni baek2 tau..hehe..nnti die sedih, mmg sy cari abg stalker..ho2..

Suhazli said...

haha abg stalker memang hot!!

TeAqArH said...

abg stalker dlm diam erk...hehehe..6_^

Tea Dno said...

xnk kapel dgn abg stalker (bajet abg stalker nk je ngan tea)
wkwkwkw.

Cik Pulau said...

wahhh.. kapel tu..
nak kena terjah stalker tu jugak neh.. hehhe

semutsengal said...

kahkahkah,

abg stalker memang gay lah..


betul !!?


AHAHAHAHAHHAHA

merahitujambu said...

jgn main2 dgn abang ni..dia gentle man.ahahaha

Echa said...

waahh..kapel yg sepadan..
pewit2..hehe :D

anismelon said...

sosuai sangat lah..bile na kawin..weeee..:p

salam perkenalan..:)

iPai said...

ayok .. hanif dah klua statement ..

saya pon kena klua statement juga, yang pasangan gay abang stalker bukan saya ye ..


saya normal dan stret .. hehe

iPai said...

izfa dah lari kat abg stalker T_T sob3 ..

Amir Aidid said...

HAHA . ame singgah dari segmen Umar Faruq ! nie , nak wish semoga bahagia dengan pasangan anda ya . HAHA . :)

have a great day ahead ya . and if possible , sampai kan salam ame pada pasangan anda . HAHA .

Mr.Superman said...

ipai,


anep kuat berak yg gay sbnrnya..

dia jeles la tu,sbnrnya ske kt kita.hahahha ;))


abg juga straight dan normal ye.xpndgn sejenis,hny gadis dpt menambat hati ini~ ;D

izfa....

Unknown said...

abang stalker curang. KBAI` nk bunuh diri. hahahhaa

iPai said...

aiyok .. skandal kat satu lagi dah sampai .. tak tahu .. ayok ..

Mr.Superman said...

hahaha..

ni back up besar ni pai.mampos aku kne bantai sat g.


dituduh curang.haha

Azie Suhaimi said...

sesuaiii.bagai pinang dibelah 33. salam ziarah dari azie suhaimi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...