Friday, July 29, 2011

Tamat tempoh

Assalamualaikum semua. Aku semakin tak sabar untuk menyambut Ramadhan apatah lagi ini kali pertama sejak sambung belajar, dapat berpuasa sebulan lamanya di rumah tanpa perlu makan biskut kering atau roti high5 dengan air kosong di hostel. Bestnya dapat bersahur di rumah dengan keluarga. Tapi, rindu juga suasana hostel sebab ini Ramadhan terakhir aku bergelar pelajar untuk mendapatkan degree, insyaAllah.


Aku pernah tulis entry pasal nak join pertandingan menulis cerpen sebelum ni. Tapi, disebabkan esok dah tarikh tutup dan idea langsung tak mencurah-curah ke ladang gandum biar pun dah perah keringat sehabis mungkin, terpaksalah aku redhakan sahaja hadiah wang tunai RM1000 dan yang lain-lain tue kepada orang lain. *Gaya macam kalau join dapat juara je.


Sedihlah jugak sebenarnya. Tapi nak buat macam mana. Aku betul-betul kekeringan idea. Tak apa lah, mana tahu ada rezeki kat mana-mana lagi pertandingan, boleh lah aku join. 


Nota kaki: Tak ada ke contest yang blogger buat tawar hadiah macam tue ? :P


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

5 comments:

adan said...

tak sabar nak puasa gak.. sahur2..

Shawn Razaleigh said...

all the best nanti :D

Mr.Superman said...

ada,tp nk bg hadiah rm1000 tu bole jgk.cuma kne tolak dlm duit hantaran nti.nk? :P hahaha ;))

iPai said...

pertandingan tuh ada .. tp hadiah ye tak banyak macam tuh kan .. heheh ..

lenkali ada rezekinya kot ..

Wanie said...

huhu..sempat lagi la kalau nak join..
try la perah otak malam ni..

izfa macam hebat je abab2 menulis ni..tengok entry pn boleh tau..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...