Friday, September 30, 2011

Kembali pulang

Assalamualaikum semua rakan blogger.


Hai korang semua. Habuk sepah-sepah kat blog nie. Fuh, tiup-tiup sikit bagi bersih. Agak lama aku menyepi walau tak lama sangat. Nak kata busy sangat, busy lah juga, tapi sebab utama langsung tak boleh nak BW dan update entry adalah kerana wireless sangat lambat, kalah siput kat hostel tue ! Gile lama nak loading. 


Hari nie, di rumah yang penuh makanan, cerita-cerita best, tilam dan bantal yang empuk serta ditambah teddy bear yang besar gedabak, mood berblogging naik mendadak. <--- poyo pulak ayat ni.


Aku cuba untuk terjah semula blog kekasih hati kawan-kawan yang lama ditinggalkan. Mesti mereka menantikan komen-komen aku. Betul tak ? *perasan di situ.


Nanti aku update pasal apa yang aku buat kat tempat belajar aku. Masa nie aku nak guna untuk terjah semula blog korang-korang yang sentiasa bagi sokongan kat blog aku ni. Terima kasih semua.

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

12 comments:

::FAIZ:: said...

take care

Mr.Superman said...

disaat abg nk blah bru la nk dtg..:(

humble.yat said...

rasanya yt pun nak join sekaki tiup habuk kat sini hehe fuhhhhhh..:-) :-) :-)

Unknown said...

selamat hari jumaat :)

Fatin Farhana Binti Ramli said...

take your time ..;)

Unknown said...

satu masa kita sumer bakal menyepi

NasQ said...

selamat berblog kembali.... hoho...

Daddylicious said...

oo patut la...slow2 yer...

Unknown said...

saya yg menyepi baru je nk hebohkn blk blog sy..haha

dhiera zainudin said...

wireless pun slow ea?

semutsengal said...

waa,

baby u come backlah.


AHHAHAHAHAHAHAH

myzziema said...

kat UiTM Machang pulak line dia hanya Tuhan je yang tahu betapa sabarnya nak tunggu line betul2 clear. line broadband pun asyik disconnect je :/ grrr~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...