Sunday, November 6, 2011

Salam Aidiladha

Assalamualaikum semua rakan blogger.

Semua umat islam sedia maklum, hari ini adalah Hari Raya Aidiladha. Selamat menyambutnya dengan penuh kesyukuran kerana kita semua dipanjangkan usia. 

Rumah aku juga penuh sebab semua adik-beradik aku ada. Termasuklah lima orang anak buah aku yang semakin membesar dan mengganas dengan menyepahkan semua barang-barang milik makcik dan pakcik dia. Sabar je lah. Sangat terasa keriuhan suasana bila masing-masing ada, ditambah pula petang tadi, ada sedikit tahlil dan bacaan yassin di rumah wak aku. Semoga, jemaah haji yang pergi menunaikan haji di Mekah dikurniakan haji yang mabrur. Amin.

Anak kakak aku;
Amer Rayyan, Amer Rayhan, Amera Raudhah

Anak sulung abang aku;
Nur Airis Alisha

Anak kedua abang aku;
Nur Airis Adilla

Daripada kami sekeluarga, Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha.

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

11 comments:

semutsengal said...

untung tau ada anak buah, aku takda pengalaman lagi. Bila tah akak aku nak kawin.



HAHAHAHAHAHAH

iKhRam said...

bestnyer ramai budak2
mesti tiuh raya aji kali nie..

best 3x

Unknown said...

Selamat ahri raya juga~ comelnya bebudak ni. huhu/. mesti meriah.

Unknown said...

salam aidiladha

Mr.Superman said...

Hala3..mke sebijik je. :D comel2.ramai ank buah.slmt hr raya aidiladha za!

NasQ said...

camat hali laya...

nur maisarah said...

selamat hari raye =P

Daddylicious said...

payung dan semuanya pink...kiut sesangat...:)

Unknown said...

happy raya !

humble.yat said...

suka budak2 yang menerap..teman adik die yang kecik yerk...

jom simpan duit pergi haji dari sekarang:-)

slam aidiladha...:-)

Rosmawani♥ said...

jom follow sy jgak.
rizaros.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...