Saturday, January 28, 2012

Semakin hampir

Assalamualaikum semua rakan blogger

Busy dan bersepah-sepah. Itulah keadaan aku dan juga bilik aku. Al-maklumlah, ia semakin hampir. Aku semakin berdebar-debar dan cuak. Macam-macam dalam kepala yang aku fikir.

Hari Isnin ni; 30 Januari 2012, bermulalah praktikal aku. Ya, satu masa dulu semasa mula-mula ambil keputusan untuk sambung degree, inilah saat-saat yang ditunggu-tunggu. Tapi, bila harinya makin hampir, aku macam tak percaya. "Wah, dah tiga tahun rupanya aku belajar untuk dapat degree !".

Sibuk aku buka web COB UUM untuk mendownload segala bagai dokumen yang perlu ada semasa melapor diri. Member-member pun sibuk bertanya itu ini kat page fb. Time nie lah aku nampak sangat budak kelas aku bekerjasama dan saling tolong-menolong. Kalaulah dari dulu macam nie, tak mustahil masing-masing boleh 4 flat. 


Disebabkan kami first batch untuk program yang aku ambil nie, macam-macam pembetulan di saat-saat akhir yang ada. Serabut kepala. Harap-harap semua berjalan lancar. Doakan lah aku dapat menjalani praktikal dengan jayanya dan akan graduate pada masa yang ditetapkan. Semoga bulan 10 nanti, aku akan berkonvo !

Semoga semuanya berjalan lancar. Wish me luck !


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

19 comments:

Syazwan Che Deraman said...

goodluck!

Unknown said...

good luck kamu.. :)

NasQ said...

selamat maju jaya...

Kalamhati said...

All the best!=)

humble.yat said...

wah dah nak praktikal dah
guankan pengalaman yang ade seabik baiknya
dan buat yang terbaik tau:-)

Apple said...

Sambil wat master, sambil prac kat mpob. Mmg penat tp maklumlah, zmn skrg kn brkorban lebih tuk berjaya. Lol!

Woofer Storm said...

gud luck sis..bestnya tak lama lagi nak konvo..hehee

follow sini^^

qamarguyz said...

salam ziarah..
alhamdulillah, masanya kian tiba kan..sebelum berjaya tentu kena lebih usaha..All Da Best sis! =)

Blog Eazy Izzuddin said...

good luck !
sya pun otw nak praktikal ni
nervous !
;)

p/s : LIKE it here ;)

Unknown said...

hehe selamatt berpraktikal heee

kalau tak busy join contest jom.
http://nialidia.blogspot.com/2012/02/contest-aku-dan-quote-sahabat-vs-cinta.html
hehe thankss.

Daddylicious said...

insyaallah akan dipermudahkan segala urusan....gud luk!

merpatisejoli45 said...

hye, sudi x exchange banner ngn saya?
if sudi tgglkn komen di blog saya ye. :)

done folow u, jemput jd folower saya blik ye. :)

Zul fattah said...

fuhh dah practical rupanya... do the best n gud luck yup.. huhu..

p/s: aku ada kat bukit naga sampai esok.. lusa aku nak g sabak bernam pulak.

cha zainol said...

gud luck! rindu kau lah budak.

Fakhruddin said...

salam ziarah
Semoga semuanya berjalan lancar..aminn..
blaja leklok ya...

Liza Razak said...

good luck ya !!

Mak Esah said...

Good luck and all the best.. Practical yang terbaik adalah keadaan yg sentiasa membuatkan kita tension dan beremosi... Benda ni la akan mengajar kita lebih matang bila masuk alam pekerjaan nanti... =)

Unknown said...

baa~ CAK!!

gadis gerimis ape?

Mr.Superman said...

ehem..apa yg semakin hampir sebenarnya ni.hehe..ayat cm berdouble meaning. :D gudluck dan tahniah.utk apa2 pun.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...