Tuesday, December 18, 2012

Baraka Allahu Lakuma | Hazimah + Adli

Assalamualaikum semua rakan blogger

Hari Jumaat, 07 Disember 2012 yang lalu telah menjadi saksi bersatunya dua jiwa dalam satu ikatan pernikahan. Selamat Pengantin Baru buat adik ipar aku a.k.a adik encik suami, Hazimah, dengan pasangan beliau Adli. Kejap je aku dah ada biras. Makin meriah rumah mak mertua aku. Mak abah, sila biasakan diri menerima dua orang menantu ni ye. Ni aku tepek gambar yang aku ada semasa majlis pernikahan di Masjid Pulapol, Jalan Semarak.


 betapa kecilnya dunia, suami adik ipar adalah anak buah ustazah aku masa sekolah menengah

harus tepek wajah tuan blog dengan encik suami

Keesokkannya pula, 08 Disember 2012, hari Sabtu, majlis persandingan beliau di dewan Pulapol, Jalan Semarak. Tempat yang sama masa aku bersanding untuk belah lelaki tempoh hari. Lepas ni, aku review majlis perkahwinan aku pula okay. Sebab, mood pasal kahwin dah datang. Aku saja tunggu majlis adik ipar aku ni lepas, baru nak cerita pasal majlis aku. Gitew. Sebenarnya, gambar dari OP baru dapat. Tu yang lambat buat review.



 bersama mak mertua selepas majlis

 bersama encik suami dan bos catering yang digunakan semasa majlis a.k.a bos tempat lama encik suami kerja

semakin kecil dunia, kawan adik ipar masa sekolah pula adalah kawan aku masa diploma

Dan, akhirnya, majlis bertandang di Felda Jengka, Pahang pada 15 Disember 2012, hari Sabtu yang lalu. Ini kali kedua aku tengok majlis askar. Dulu, masa sepupu aku kahwin. 




Semoga perkahwinan yang dibina kekal bahagia hingga ke syurga.
Welcome to the club for my dearest sister in law.


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

23 comments:

NasQ said...

syoknya tengok askar kawen... meriah...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. baraka allahu lakuma hazimah adli.. masyallah cantiknya pasangan ni.. sheila suka warna biru tu! cute dan unik :)

*ohh awak pun pengantin baru juga mcm sy. hehe. lambat sebulan je

Mila Ahmad said...

baju biru tu cantik kot veil nya ?

MsBabble said...

mesti best dpt lalu bwh pedang..

cha said...

Cantikla baju nikah biras u. Baju u pun lawa. Sorry lama x dtg sini baru sihat

ameris said...

cantik la baju akad nikah pengantin tu. kurung peplum ekk??
ada tak gambar pengantin berdiri lps akad nikah. nak tgk baju dia. hihihi

Mimie said...

kawen bwh pedang....hehehe

sarahhernyzar said...

cantik pelamin. suke.. tahniah utk adik ipaq izfa... :)

::EIDA:: said...

Felda Jengka berapa ?? Hubby ida orang Jengka lahhhhhh

Anonymous said...

Ingatkan akak yang bersanding lagi... hihihii~~~ (^_^)
tahniah untuk adik ipar akak... =D

Ziema said...

Tq kakak ipar for the nice entry :)

iedaurora said...

cograt to da the bride & groom ^_^

محمد رازيق said...

askar kawin lain dari lain. hehe. lalu bawah pedang.

Unknown said...

ustazah mana nok..

Unknown said...

til jannah :)

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

GOLD FINGER said...

nk tgk wedding tuan tanah blog ni..*sila approved comment hakak ASAP*..hahahha

mia izzati said...

suka nengok sword barer nihh..eh betoi ke eja tuu hehe

Cikrosecute said...

datang singgah dan follow sini...

SUHAIDA said...

Ya Ampunnn!! baru su ingat..awak yg pakai baju warna biru tukan????
ala...ruginye..kite tak tegur2..klu tak boleh borak2 kan...
su dah la comot dengan aqilah yg duduk diam tu!! hahhaa...

tu majlis kawen kazen su..

jeBateja said...

Omak aiii...semua org dlm majlis tu...berkait2....ahakz

humble.yat said...

oh turun ke jengka ke?

ada turun kuantan tak?
klau turun boleh jumpa aina hehe..

wah selamat pengantin baru buat pengantin hehe..

cik mah said...

suak bj ziema yg biru tu...mmg cntik sngt....xsempat nk bual2 hari tu...tgok bz je..hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...