Sunday, December 2, 2012

One Step Closer

Assalamualaikum semua rakan blogger

Semalam hari yang sangat meletihkan bagi aku. Pagi-pagi dan siapkan encik suami pergi kerja. Pergi saja beliau menjalankan tanggungjawab, aku siapkan semua kerja rumah sementelah mak abah nak berdating; berjongging berdua-duaan kononnya di tasik. So sweet. Aku pernah ajak encik suami pergi jogging kat tempat yang sama satu ketika dulu, tapi jawabnya, "perlu ke?". Pffft. Apa pun tak boleh !

Kembali kepada tajuk sebenar. Selamat melayari dugaan dan godaan sepanjang bergelar tunangan orang kepada cik sepupu yang sangat rapat dengan aku. Semoga kuat menempuh dugaan. Aku siapkan dia lebih kurang pukul 10 pagi camtu. Katanya rombongan datang pukul 11 pagi. Pakaikan shawl je pun. Sebabnya, aku yang gigih jahit untuk dia. Time aku dulu pun aku malas nak buat tu semua, entah kenapa time orang lain beriya-iya aku buat. = . =' 

Kalau korang nak buat tempahan, bolehlah email aku. Gitew. Gambar tak berapa nak clear, sebab kamera mahal aku rosak. Mahallah sangat. Tak mampu nak hantar DSLR masuk hospital. T _ T

 tunang orang sudah

nak menggedik jugak


Tempoh pertunangan bukanlah tempoh yang meghalalkan hubungan. Kenali pasangan ada sebaiknya. Semoga hubungan kekal dan diredhai Allah.


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

14 comments:

Mila Ahmad said...

gaya mcm cikgu je za ni sebab pakai cermin mata huk aloh...huhu...

Mek Onie said...

aummmmm,berkacamata :D

iPai said...

alaa kenapa tak leh pg jogging pagi2 dengan sweet yee ..

::EIDA:: said...

Nampak sipi sipi shawls tu... haish... nak cari baju suh mak jahit lah.. hehhehehee

Atiqah Razak said...

cantik tudung dia ;)

cha said...

congrtas to your cousin :D

RedRose said...

your footnote about engagement tu memang I sokong sangat! I always pray dat my dotter will always know her limit bila besar nanti.

saly said...

tahniah kpd sepupu ya..slmt btunang..

salam kenal
follow sini..:)

nadia farahida said...

makkkkkk, mane entry tadi mak? dah remove eh?

nadia farahida said...

ohh lagi satu, nanti jangan lupa nanti buat entry shawl tu eh. ;))

RIZZNA said...

Adik CiM pown br betunang lbh krg seminggu yg lps. Tempoh betunang kejap je, myb bln feb 2013 diorg trus menikah.

Mimie said...

slmt bertunang kpd sepupu...

Unknown said...

tahniah geng tomboi mse skola dlu..hahaha

Mr.Superman said...

klu xde aral melintang kita nk tunang da.. :D tp cdg tunang senyap2.biar xde org thu.kwin bru bgth org.doakn ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...