Tuesday, May 27, 2014

Dapat Beg Percuma

Assalamualaikum semua. Aku teruja buat entry ni. Gaya dah macam duta Drypers pun ada. Aku up entry ni tak dibayar apa-apa pun, sekadar berkongsi benda free. Sebab orang Malaysiakan memang ramai yang suka benda free. Kan?

Al-kisah semalam, tengah lepak-lepak layan Darwish, adik aku ketuk pintu bilik. Macam biasa, kalau tengah hari, petang pukul 2 macam tu adik aku bagi surat yang dia ambil kat peti surat. Tup-tup, besar gedabak sampul ni. Eh, dari Drypers lagi? Dapat lampin lagi ke?



Sekali buka sampul, ololololo comelnya beg ladybird. Bertambah koleksi beg si Darwish ni. Bolehlah buat isi lampin kalau keluar pergi jalan-jalan. Tak payah kacau beg mama. Kedekut mama ni. Hahaha.





Macam mana nak dapatkan beg comel yang percuma ni? Boleh refer entry aku sebelum ni. Malas nak cari? Tak pe, aku faham kemalasan tu. Ni aku bagi link. Baik aku ni. Hahaha.



Entry tu aku buat lepas dapat lampin pakai buang free dari Drypers. Tak tahu pula akan dapat beg ni. Dan aku pun tak sure kalau korang daftar nanti, korang pun akan dapat beg ni tau. Sebab seingat aku kat web tu, dia mention pasal lampin je. Tapi, mana tahukan. Kalau dah rezeki, kau pun dapat sama. Kalau tak dapat, jangan marah aku plak. Dan lagi, lampin dan beg tak datang sekali di hari dan bungkusan yang sama. Gitu.






+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

7 comments:

Nory Zoulkefle said...

nory dah daftar dah...
harap2 dapat beg jugakkk...yeayyyy!!!

Ismi Ana said...

Dia bace blog kak Ieza kot. Hehe. Tu la dia pos beg pulak. Ch0mel betul beg tuh. Haha.

Fahimah Mahayuddin said...

comelnya beg. sama comel dgn darwish. hihi

Alyza Fisol said...

darwish, auntie nak pinjam beg boleh tak...hehehe

http://www.lyzafisol.com/

Julia Johari said...

series sangat cantik...untung la ieza

mrs kayrul said...

dulu masa anak2 pakai drypers selalu redeem pampers percuma tue...hehhee

Syamimi Saad said...

Dpt jgk beg comel ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...