Wednesday, May 13, 2015

Dan Header Baru Lagi


Assalamualamualaikum. Kesempatan berada di rumah mak waktu encik suami tengah outstation ni, aku gunakan dengan mengadap laptop. Boleh hadap lama-lama sikit sebab Darwish ada ramai pakcik dengan makcik dia yang jaga. So, aku dapat bertenang lebih sikit. Gitu. Oh, ditambah lagi dengan situasi di mana kelajuan internet di rumah mak aku lebih laju dan laju daripada internet kat rumah sewa aku. Nak download apa-apa tak perlu berpeluh tunggu turn sampai boleh siap masak makan segala tak siap download macam kat rumah sewa aku, okay itu tipu. = . ='

Nak cerita sikit perihal header. Al-kisah aku rasa dah beberapa kali aku tukar header. Selalu saja rasa tak berpuas hati sebab header tak best. Untuk kesekian kalinya aku tukar header lagi. Kenapa? Sebab aku tak nak tayang muka kat header lagi dan nak nampak blog lebih matang seiring dengan kematangan aku. Masalahnya, matang ke aku ni? T . T

Tak perlu tempah jauh-jauh, mahal-mahal. Aku buat sendiri je header aku selama ni. Maka, dengan kepakaran yang sangat minimum aku ada ni, aku buatlah sendiri header baru aku kali ni macam kat atas tu. Lebih matangkan? Hahaha. Kalau korang rasa nak cuba tempah header simple kat aku, cubalah contact aku ye. Tapi, jangan menaruh harapan menggunung sebab aku bukanlah pandai sangat. 

Sebelum tu, meh nak tunjuk sikit hasil header yang pernah aku buat sebelum ni. Ada 2 3 je pun nak tunjuk. Salah satunya tu header aku sebelum ni. Selamat menjamu mata.






+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

12 comments:

MOMMYLIN said...

nampak lebih pro...

MOMMYLIN said...

nampak lebih pro...

mrs kayrul said...

simple je...matang gi tue

Rosmawani♥ said...

Simple tp nmpakcntik...
Haishhh xsbar nktukar header blog jugak...hihi

Dikbee said...

simple tp cantik.

Nurrul Hazieqah said...

Simple dan cantik..
^^

anez zamri said...

kretip jgk ko ieza

Alyza Fisol said...

simple dan cantik!

http://www.lyzafisol.com/

cik violet said...

nak 1 header. hehe

Nadia Bohari said...

Simple and i love it ;)

Unknown said...

sama la..aish pun selalu tukar header. mayb cpt bosan dgn header lama. hehe

::EIDA:: said...

lawa je makk ! dah boleh buat biss kecik2 ni..... hehehhehe ~ suwett je ida masuk blog ....hehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...