Saturday, October 16, 2010

sangat GEMBIRA !

Mahunyer tak gembira hari nie.. sangatlah gembira sampai hilang kata-kata. 

1. Dapat balik rumah hari ni. PJ - Shah Alam bukanlah jauh, tapi kerana kesuntukan masa dengan assignment yang bersepah-sepah, hajat terpaksa ditunda. Dalam kelas pagi tadi pun, mak call berkali-kali sampai nak meletup hp tapi disebabkan hp silent mood, xsedar r. Mak sudah rindu.. hehehe.. sayang mak..

2. Buka almari baju, nak simpan brooch, nampak pula kotak dari Bonia Libresse. Pek promosi mereka dah sampai lah.. hahaha.. Suka sangat. Bukan sebab guna jenama tu pun, tapi sebab nak test power, betul ker web mereka tu. TQ Libresse..

3. Ambil peluang lepas gian tak buka blog dua minggu sebab wifi kat hostel kena tembak petir. Dengar-dengar camtu lah. Tak tahulah betul ke tak. Yang paling utama, tentulah blog. hahaha. Sangatlah teruja dan suka. Suka sangat lah. Tak tahu nak cakap camne. Dua-dua contest yang aku masuk dapat hadiah. Walaupun bukan yang utama, tapi susah kot nak menang kalau dah ramai yang join. Kan.. kan.. kan..?
Nak menunjuk kongsi sikit dengan korang-korang semua..

Yang pertama ni dari puan stoberi.. terima kasih puan sebab pilih gambar saya nie..


Gambar aku kat atas belah kanan. Jangan tak percaya, yang sebelah kiri gambar aku tu, classmate aku. huhu..

Yang kedua pula, dari kak sue.. memang cantik gambar si juara tue..


 siap dipuji lagi..


hahahahaha.. so, hari ni, aku sangat gembira. Tapi, aku sentiasa beringat, ada sebab Allah bagi kegembiraan kat aku hari ni. Aku kena sentiasa berjaga dan bermohon semoga tiada yang buruk terjadi.. Amin..


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

4 comments:

SUHAIDA said...

WAH...NNTI KAK SU POS HADIAH ESOK YER.

ieza ashaari said...

tq kak su..

aan said...

wahhh222... menang yer ? dpat hadiah pe

ieza ashaari said...

hehehe.. rezeki aan.. :) hadiah yg comel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...