Thursday, December 2, 2010

Entry Serabut

Aku sangat kekeringan idea. Tengok blog orang lain semua post entry baru. Kepala aku macam mengong jer kebelakangan ni. Kenapa? Adakah sebab exam yang soalannya memang saja nak mencari candidate yang bakal repeat paper? Tahap ketensionan yang terlampau tinggi bak gunung everest buat aku menggila. Eh, apa yang aku membebel nie. 

Wahai UUM tersayang. Kenapalah kau buat soalan paper Financial Management II cam nak bunuh orang? Tak cukup lagi ker beribu-ribu orang yang dah repeat paper tue? Nak tambah lagi ker? Ya Allah, hamba-Mu mohon semoga tergolong dalam golongan yang lulus dengan cemerlang. Amin..

Sebenarnya, aku ada lagi satu paper. Tapi gap yang jauh buat aku berfoya-foya sekarang nie. Ops, aku berfoya bersama keluarga ok. =) And, job baru yang aku pegang sekarang dan ikat kontrak selama setahun (wah, macam artis pula), jadi tutor math. Tadi, 1st time jumpa budak tue. Memang banyak yang perlu dilakukan untuk pastikan dia boleh skor SPM 2011. Semoga aku berjaya.

Entry kabut nie, aku tak tahu tujuannya. Yang aku tahu, aku nak luahkan apa yang aku buat selama aku berfoya-foya. Hahaha. Enjoy the pic ok.
































Done. Yang kat atas memula tue, pic makan malam dengan family kat steamboot. Memang teruk lah muka aku sebab alergi seafood. Tapi, aku bantai jer. 

Then, esoknya, aku keluar dengan boyfriend adik aku. Mencari buku untuk mengajar math. Huhu.Memang giler enjoy lah.


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

2 comments:

Unknown said...

haha... sedapnye..
ehhh farid nmpk ensom la... kah2

ieza ashaari said...

mmg dier hensom kan..? hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...