Tuesday, July 19, 2011

La Tahzan

Assalamualaikum semua. Aku nak korang happy tau hari nie macam aku juga. Aku tak tahulah kenapa aku happy sangat hari nie, tapi memang mood happy saja.


Pagi tadi aku bangun lambat sikit sebab malam tadi aku tidur lewat (alasan biasa student guna bila lambat masuk kuliah. Bukan aku okay). Bangun je dari tidur, macam biasa, aku tahu yang aku akan jadi bibik lagi hari nie. Oh, this is the best job in the world. Tak percaya? Try tanya suri rumah. Nie aku nak bagi info sikit. Jadi suri rumah adalah pekerjaan yang paling mulia sekali tau. Semua kerja dilakukan sendiri dari A hingga Z. Aku suka juga jadi suri rumah sebab semua benda dalam rumah nie aku tahu kat mana letaknya. (Korang jangan ingat aku dah tua okay. Aku tengah layan cuti semester yang sangat panjang. Huh !)


Walaupun mesin basuh baju kat rumah aku menghadapi masalah teknikal (ayat poyo di situ), aku berbangga sebab dapat membasuh baju family aku dengan tangan aku walaupun sakitnya sampai sekarang tak habis lagi. So, kalau sudi, klik lah iklan nuff tue. Dapat juga aku duit nak beli mesin basuh baju baru. Hihi. Dan, kerja yang paling aku suka sekali, basuh pinggan. Aku tak tahu kenapa aku suka sangat. Aku buat dengan senang hati dan sangat happy. :)


Lepas settle kemas rumah semua (nie bukan entry puji diri okay), aku pun online seperti biasa sebab aku sorang-sorang je kat rumah hari-hari. Dan aku berkenalan dengan seorang blogger yang membuat aku terasa hendak ketawa setiap masa setelah diperkenalkan oleh iPai iaitu Abg stalker ! Dalam masa sejam, komen dier bagai hujan turun ke bumi ! Betul apa yang dikatakan oleh iPai, apalah ilmu yang digunakan oleh beliau. Kalau anda semua tak percaya, sila lihat komen beliau di entry-entry aku.


Apa-apa pun, hari ni mengajar aku untuk tidak bersedih (la tahzan). Aku terasa kegembiraan itu sehingga ke saat ini. Hahaha. Tak rugi berkenalan dengan dier. Pergi terjah blog dia.


*Abg stalker dah kena promote kat sini. Silalah faham-faham. Hahaha. :P
+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

15 comments:

Mr.Superman said...

phewittt...mesti hensem kn abg stalker tu?wahh...



eh,nm dia nk sama lak dgn nm kita.. :D

Mr.Superman said...

kita kenal ipai!hehe ;D



dia mmg bdk hensem sedunia la..baik betul dia knlkn awk dgn abg talker. ;)



mst abg stalker rs nk nangis tpi katil je tgk awk promote puji2 dia cmni. *blushing

Anonymous said...

pakej dah cukup ni
tunggu tau aku datang depan pintu rumah

KM7 said...

sesekali sedih blh juga..hehe...
buku la tahzan tak habis baca lagi :(

iPai said...

ces .. ces .. dia rampas takhta aku kat sini .. menyesal aku kenalkan dia .. hahahahaha

iPai said...

haa, mesti akak izfa senyum je kan .. heheh .. dia memang gini .. hahah

iPai said...

warghh !!! tensen !!! hahahaha

ieza ashaari said...

hahaha.. :) memang happy giler hari nie..

Anonymous said...

assalamuaikum hai cantik blog :)

Mr.Superman said...

hahaha..relax la ipai..



aku gurau2 manja je dgn dak izfa ni. :P



izfa,ok je kn? :D haha

humble.yat said...

saya pun happy jugak tengok entri .nak2 pulak, dgn usikan kwn2 lain..ada can utk awet muda ni hehe:-)

Encik MamaT said...

:p buat kerja rumah boleh juga jadi senaman harian.. hehehe... :) bagus la dapat berkenalan dengan rakan2 yang baik <3

iPai said...

eh tak pasan plak abg stalker puji2 .. hehehe

ala abg stalker apa kurangnya .. macho laa juga .. (ok ni bukan statement gay)

Mr.Superman said...

xde hal la ipai nk brksyg syg dgn blogger.


aku layan sama je sume..x kira jantina.


otak singkat je pk lain. :)

iPai said...

aip2 .. jangan nakal2 .. nanti nje marah ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...