Saturday, May 17, 2014

Domain Baru

Assalamualaikum semua. Maka, rasmilah domain baru bagi blog aku sejak beberapa hari yang lepas kalau korang perasan. Kalau perasanlah. Dari www.senyumangadisgerimis.blogspot.com kepada www.iezaashaari.com. Alhamdulillah, ia mendapat sokongan sepenuhnya daripada encik suami.


Url blog lama akan kekal dalam ingatan. Kekal dalam lipatan sejarah hidup aku sejak blog ditubuhkan. Aku bangga dengan url lama tu. Sayang dan fikir banyak kali juga untuk tukar. Disebabkan aku nak refresh balik mood berblog dan juga nak tunjuk imej lebih dewasa, maka aku tukar. Harapnya kekal elok dan memberi rezeki yang lebih melimpah ruah insyaAllah.

Dengan itu juga, header tu aku kasi modified sikit. Tak banyak pun. Tak cukup hebat bab design mengedit ni. Lama dah tinggal, so ini sahaja yang mampu aku buat. Alhamdulillah.



+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

10 comments:

Ym.Bundle said...

eh, lepas tukar dia tak kacau ek follower..aku leh masuk blog engko cam biase je...

Unknown said...

sempoi... gudluck tuk ko

SUHAIDA said...

comel2..lama xjumpe..last kt kenduri dulu je kan

(●*∩_∩*●) said...

Smart la dah ada domain...gambar puan blog tu pun cun..hehe

Zul fattah said...

blog smakin cantik.. tuan blog pun.. dah ada anak.. kita jugak yg masih d takuk lama.. addoi..

humble.yat said...

ehem ehem domain baru..semoga maju jaya ieza dlm apa jua bidang pun...all the best:-)

safurara said...

uyoooo blogger hebat ni.hhehehe.eh aku klik iklan ko td.yg ikea tu.hehehe

Ismi Ana said...

Cntik jgak domain baru tu kan.

::EIDA:: said...

tahniah mak!

Masya said...

tahniah .. pttlah cr kat dashboar aku seorang isteri x jumpa² dah berubah ieza ashari rupanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...