Thursday, May 8, 2014

U-Cafe | Tempat Makan Sedap di Wangsa Walk Mall


Assalamualaikum semua. Kali ni, aku nak share kat korang satu tempat makan yang best dan semestinya sedap kat Wangsa Walk Mall. Biasa kalau jalan-jalan mall, mesti makan fastfoodkan, tapi cuba kalau pergi Wangsa Walk Mall, korang terjah tempat ni, U-Cafe.

U-Cafe,
GL-06 Wangsa Walk, Wangsa Avenue, 
No 9, Jalan Wangsa Perdana 1, Bandar Wangsa Maju, 
53300 Kuala Lumpur, Malaysia.

Aku tak sendiri pergi makan ni. Selain bersama encik suami dan Darwish, aku dijemput, eh, aku nak ikut sebenarnya blogger-blogger buat food review ni. I olls tak glamour, so kenalah ikut blogger hebat. Ramai yang join dan mostly first time aku jumpa. Masing-masing peramah baik-baik belaka.



Suasana kat sini pun selesa. Ada indoor dengan outdoor dah macam nak photoshoot pulakan. Indoor macam biasa ada aircond, boleh feeling-feeling romantika de amor. Yang kat luar jangan risau, walaupun tak ada aircond, anda tak dibiarkan kepanasan, still ada kipas. Yang smoking, boleh duduk lepak dekat area luar. U-cafe ni 2 tingkat. So, boleh pilih. Kalau kau rasa rendah, naik tingkat atas, boleh jadi tinggi. Gitu. Si Darwish pun sampai layan mata sebab suasana yang menyamankan melayan mata yang hampir terlelap.


Harga makanan kat sini pun bagi aku reasonable dengan portion yang ditawarkan. Food presentation pun terbaik bak hang. Macam makan kat hotel aku rasa. So, kalau rasa nak feeling makan hotel, tapi nak harga mampu milik, meh datang makan kat U-Cafe ni.

Kali ni aku bagi teaser makanan je dulu. Next entry aku bagi korang lapar mata tengok makanan sedap-sedap dari U-Cafe ni. Tunggu.


Kalau ada nak tanya apa-apa ke, nak buat tempahan ke, bolehlah contact nombor ni ye:

Rachael Chin : 019 3133668 
U-Cafe Wangsa Walk Mall : 03-41319686 
Facebook : U-Cafe



+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

6 comments:

hazman fadzil said...

Kalau ikut presentation mestilah orang nak cuba yang nasi labu tu kan.... tapi my feveret still kuetiow goreng...hehehehe

Julia Johari said...

Aummmmmmmmmm terus rasa lapar semula....oh my tekak hahahah

✿INA AINAA✿ said...

Tempat yang sangat selesa untuk melepak. Heheheh Makanan kat sini pun terbaik! Nice!

Ismi Ana said...

Cam best je. Nak kene try ni. Hihi.. Tengok muke Darwish ngantok, tambah2 lg semangat nak gi sane. Blh bwk anak sedare try mkn sane. :) tq so much kak Ieza share lokasi best!

Nurul Says said...

ololololo comey

::EIDA:: said...

darwishhhh mengantukk jeee tgok orang makan banyakk tak habis habis yekk HAHHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...